23 Haziran 2011 Perşembe

Liselinin Filmi: The Hobbit ve Oyuncu Kadrosu

Efendim duydum ki Peter Jackson'ın yeni filmi The Hobbit'in oyuncu kadrosu belli olmuş. Açtım baktım The Lord of The Rings ile arasındaki fark nedir bu kadronun diye. Pek de bir fark olmadığına şahit oldum. Erkek oyunculardan Orlando Bloom adlı delikanlı yine erkek güzeli elf Legolas rolünde. Kızlarımız bu habere pek bir sevinmiş olsa gerek ama çok da sevinmeyin ek bir görsellik yok sizin için. Belki Orlando soyunur adelelerini falan gösterir onu bilemem ama bu çok ufak bir ihtimal dahilinde gerçekleşir benim kanaatimce. Ayrıca çıkıp da bu filmde Hollywood'un Cem Uzan'ı Hugo Weaving'in sizlere çıplak vücudunu sergileyeceğini sanmıyorum. Zaten gösterse de o tipe sahip bir adamı görmek istemezsiniz.

Neyse asıl konumuz bu kadroda yer alan Evangeline Lily adını verdiğimiz Lost'un güzel hanımı. Lost'ta tam olarak bizlere beklenen capsleri veremeyen Evangeline'den açıkçası ben bu filmde biraz olsun ümitliyim. Zira Peter Jackson da beş parasız kalmış liselileri sinema salonlarına çekmesi için de büyük bir şansa sahip elindeki bu hatunla. Evangeline bu filmde Taurel adlı bir elfi canlandıracak. Aldığım duyumlara göre de Taurel "Kasvetormanı Kızı" anlamına geliyormuş. Zira ormanda yaşıyorsa pek kıyafet giymediğini açık saçık ortalıklarda takıldığını düşünüyorum ve ormanın kaslı erkeklerine iş atan bir role sahip olduğunu da varsayıyorum. Koskoca The Hobbit filminde sadece savaş değil pompa gibi unsurlar da yer alacaktır. Umarım 2012'ye çok fazla zaman olmasına rağmen sizi bu film için heyecanlandırmışımdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder