8 Mayıs 2012 Salı

Twitter'da Kız Nasıl Tavlanır?




Bahar mevsimi geldi çattı ve herkesin içi kıpır kıpır. Kimi çoktan sevgili oldu, kimisi de belki de 50 yıllık bir yalnızlığa gömüldü yanlış attığı adımlarla. Sosyal, asosyal tüm dertli arkadaşlarım korkmayın çünkü Twitter kullanıcısıysanız yapmanız gerekenler sadece şunlar:

Adım 1: Hepiniz twitter sahibi insanlarsınız, asosyal olsanız bile buradan az çok bayan kullanıcı takip ediyorsunuz.
Adım 2: Takip etmeyenler için hemen öneriler kısmından birkaç tane bulup timelinelarını açmak, takip edenler de timeline işine derhal girsin.
Adım 3: Timelineları birbirleriyle kıyaslayın ve kendi ilgi alanınıza en uygun şeyleri yazanları takip edip bir iki twiti gözünüze kestirin.
Adım 4: Şimdi o twite bir cevap yazma zamanı fakat bunun "harika", "çok komiikkk =)" vb yorumlar olmaması gerek. İlk izlenim çok önemlidir.

Bir bayan bir erkeği gördüğü andan itibaren 7 saniye için o insanla bir ilişkide bulunup bulunamayacağına karar verir.
Bu twitterda da geçerli ve bilimsel açıklamaları olan bir gerçektir. O yüzden bir twite alıntı yaparken yaratıcı ve esprili olmaya çalışın. Gerekirse 24 saat bunun üzerinde düşünün.
Bu kısım kesinlikle sizin elinizde olan bir şey ama çok büyük bir avantajı da var. Eğer ki hedefiniz yavru ceylanın dikkatini çekerseniz, puanınız 10'luk sistemde 3, 2, 1 bile olsa ilk izlenimden +1 puanınız ceptedir karşı taraf için. 
Adım 4 karşı taraftan size bir tepki geldiğinde başlar. Olumlu bir tepki geldiyse sıkı bir takibe alın onu ve 5 günlük bir süre zarfında hergün en az 1 twitine alıntı yapın. Eğer olumsuz bir tepki gelirse unfollow butonuna baskmaktan sakın çekinmeyin. :)

Adım 5: Eğer işler yolunda gitmişse bu 5 günlük süre zarfında artık bir dm atabilirsiniz. "slm naber" gibi bir soruyla başlayın, rahat olun. Sıradan muhabbetle devam edin günlük yaşamda neler yaptığınızı ve atıyorum bir sonraki günkü planınızdan bahsedin. Asosyal bile olsanız kendinizi böyle göstermeyin, konuşkan biri olmaya çalışın ve kendinize güveninizin tam olması çok önemli. 
Adım 6: Sonraki 5 gün boyunca hergün kısa bile olsa muhabbet etmişseniz ona yemeğe çıkmayı teklif edin. Eger kabul ederse bu zaten sizden hoslanmış demektir. Eger kabul etmezse son bir şansınız kalmış demektir o da atar yapmak.
Ve son adım olumsuz yanıt alanlar için... Ona ne diye 10 gün boyunca sizinle ilgileniyormuş gibi davrandığını anlamadığınızı söyleyin. Hedefinizin tavırlarında tutarsızlık olduğunu yüzüne vurun ve bir daha mesaj yazmayın. %70 çalışıyor.

*Bu arada yukarıdaki fotoğraf ne alaka diyebilirsiniz. Paylaşmak istedim çünkü sadece o fotoğrafla bile bir kızın gözünde puanınızı +1'e kadar çıkarıp ekmeğini yiyebilirsiniz. Bir fotoğrafla prim yapmak da artık sizin elinizde. Kullanmasını iyi bilin, bol şanslar.

1 yorum:

  1. evet atar yapmak bölümü çok hoşuma gitti, beni gülümsetti bu yazı fakat kadınlar üzerinde özellikle de internet bağlantısı ile işe yarayacağını sanmam, belki yüzyüze bir görüşme sırasında atar yapmak işe kısa süreli de olsa yarayabilir,

    YanıtlaSil