22 Ağustos 2009 Cumartesi

Hazırlanın kızlar Avatar geliyor!

Avatar adı verilen film ile James Cameron'ın suskunluğunu bozacağı belirtiliyordu aylardır medyada. Evet haklılarmış, dün 3D öngösterimine gittim ve 5 sahne izledim. İzlerken neye uğradığımı şaşırmıştım. Hayatımda görmediğim türden bir film olan Avatar tahminimce sinema tarihinde bir milat olacak. Ne kadar çok abarttığımın ve beklentileri yüksek tuttuğumun farkındayım ama izledikten sonra abartmamış bu çocuk diyeceksiniz.
Gelelim filmle ilgili en önemli konuya. Hepimiz biliyoruz ki Fight Club ile başlayan The Dark Knight ile devam eden bir "sinema üzerinden 'prim yapma' veya başka bir deyişle 'ekmek yeme' sorunu ülke çapındaki bütün üniversiteleri ele geçirmiş durumda. Benim asıl korkum kızlarımız saf. Neden? Eternal Sunshine of the Spotless Mind adlı filmi bulunduğu her ortamda öven erkek insanını düşünün. Asıl amacı nedir hiç mi merak etmediniz yoksa? Bu insanın filmin yönetmeni, yapımcısı veya Jim Carrey olmadığını çok iyi biliyoruz yani dvd satışlarını patlatmak niyetinde değil. Tek bir amacı var. Kendi türünün dişisine kur yapmak. Buna rağmen görüyorum ki başarılı da oluyorlar. Şimdi gelin de saf demeyin. Ulan salak kız! zaten adama 1 ayda kaç film izledin desen 0 der. Eternal Sunshine of the Spotless Mind'ı da zaten 3 yıl önce izlemiştir. Neyse ne anlatmak istediğimi anlamışsınızdır. Kızlar dikkatli olun, öyle hemen oltaya gelmeyin önceki filmlerde olduğu gibi. Bir de senin bu yaptığın ne şimdi demeyin. Benim bir farkım var ben primi ilk yapmaya çalışan başarısız bir gencim ve çok masumum.
(Avatar 18 Aralık 2009'da sinemalara giriyor. İnşallah sevgili adayları filmi 3D izleyemez de mutlu sona ulaşamazlar.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder